fredag 17 april 2015

Instagram i rosa

Vet inte vad som farit i mig de senaste dagarna,  men när jag kikar på mina senaste instagram bilder,  så är det väldigt rosa.

Först ut var Bella - som påskkärring,  haha, måttligt road var hon och huvudbonaden fanns i tusen bitar under vardagsrumsbordet några minuter sekunder senare.

Bild nummer två, de vackra cerisa rosorna -de stod i nästan två veckor,  allt jag behövde göra var att snitta om dem var annan dag och bytte vatten (Pssst,  ni vet väl att rosor vill ha hett vatten).

Den tredje bilden var av årets första jordgubbe. Ja inte från trädgården precis, men från ica:), inte svensk jordgubbe, men europeisk haha, snart kommer iallafall våra älskade svenska jordgubbar! Visste ni förresten att jordgubbar är en sorts nöt? Jag trodde hela tiden att de var ett bär,  men icke. Jordgubben är en skenfrukt, blandning mellan en nöt och ett bär.

Sista rosa bilden, och den senaste,  var mina nyligen inköpta foppatofflor, i rosa, som jag tänkt att ha i trädgården. ... snart snart....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!