tisdag 14 april 2015

Drömlika sommarklänningar

Romantisk klänning med brodyr och spets

Ljuvlig som en dröm! precis så tänkte jag när jag såg den första klänningen, när jag sedan såg nummer två tänkte jag "åh, vilken härlig klänning att ha på grillfesten" och sen till sist den tredje, med ärmar, så såg jag en perfekta klänningen för sensommar-kvällarnas trädgårdsmingel.

Alltså. Jag har hittat tre(!) superfina sommarklänningar!
Det är Kappahls serie; Vintige Stories och jag bara älskar dem!!

Egentligen skulle jag bara köpa en, men då det vart så svårt att välja, köpte jag alla tre och jag kommer inte att ångra mig! Nu allt som behövs inför sommarens grillpartyn är en färgglad bikini, flip-flops med bling och en stor solhatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!