torsdag 30 april 2015

Mina nya skor

"Walk a mile in my shoes"

Jag älskar att gå i klackskor. Jag känner mig lite längre, elegantare
Jag får även bättre hållning av att gå i lite högre klackar. På något konstigt sätt kan jag ej gå i klackskor med sån där lägre klack, näe de bör vara runt 7-10 cm :) LOVE IT!

Hurusom, dessa är inköpta på Din Sko för 400 kronor tror jag det var :) - lycklig!
Vi får se om dessa får följa med på resan till solen

PSSST! Det är många som frågat mig hur jag kan gå så mycket i klackskor, om jag får ont och vad mina bästa tips är, sååå, därför kommer jag snart ha skrivit ihop en lite inläggs-serie om just  kunskapen, tekniken och hur man kan komma att älska att gå i klackskor. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!