fredag 1 maj 2015

Maj: Moodboard

Nu är det så 1:a maj. Folk är ute på gator och torg för att protestera, argumentera och allt som behövs för de fackliga. Men inte jag. Nä. Jag njuter av min lediga fredag och funderar på vad Maj kommer att erbjuda mig.
Så. så här ser min moodboard ut.

Det är väldigt mycket rosa, men maj brukar vara så för mig. Pastellig.

Först och främst så åker vi om cirka tre veckor till solen. Jag längtar!
I flera år har vi på den lilla semestern vi haft, varit i Sverige. Så i år, ska vi se till att INTE jobba. Det ska bara bli sol, pool och kommerintepånåtsomrimmarpåool god mat i en hel vecka - utan jobb.
Självklart är sololja inköpt och jag har sett ut en solhatt som ska inhandlas snarast. Saknar dock flipflops med bling än så länge för att få min outfit komplett.

Naglar och drinkar får mer än gärna gå i rosa toner och självklart har vi köpt flertalet majblommor! Viktigt!!
Sen såklart, har grillsäsongen startat - yum!!
Välkommen  sköna Maj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!