fredag 10 april 2015

Organisera t-shirt lådan och få mer plats!


min Makes låda för tröjor, t-shirts m.m är det ofta ett ständigt kaos.
Hur jag än tvättar, viker och lägger ner tröjorna i hans låda med omsorg och ordning, ser det ändå ut som ett slagfält däruti efter någon vecka.
Bra tips på hur du får ordning i t-shirtlådan
och mer plats

Sen att han inte vikt det, och lagt ner det igen som han provat - är en annan femma, men hursom så bildas det lätt ett kaos i denna låda.


Tips på hur du får mer plats i lådan, samtidigt som du har en bättre överblick på dess innehåll:

Jag gjorde som så denna gången jag utförde momentet "tvätta-vika-lägga in" att jag när jag vikt en del t-shirt, lade jag dem "på hög" vände sedan på högen och lade ner dem i byrålådan.

Då låg de ju inte längre på varandra, utan mer, bredvid varandra  så att  han lätt kan få en överblick vad som finns och vars det finns.
Kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!