onsdag 20 maj 2015

Dagens uppgift; bli ej bränd...

Ja, som rubriken lyder, borde jag ha sagt detta till mig själv redan igår. Men men, alltid
lätt att vara efterklok.
SMÖRJ IN DIG!
Lyssnar jag? Nej. Så ni som har mig på instagram har sett mina brända fossingar.  Aj.

Iallafall, igår var skönt, vi låg vid poolen, drack lite drinkar och var sedan med på vattengympan. Det senare var mindre smart. 

Hotellet i sig är otroligt fint. Jag har bott på femstjärnigt tidigare, men detta är ett stort komplex, och personalen är både serviceminded,  trevlig och uppmärksam.
Gästerna består av bröliga tyskar, småfulla ryssar och vi, haha.
Men det är helt underbart och just idag blir det en heldag under parasollet,  kanske hinner jag med lite jobb - utan att Maken ser hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!