söndag 17 maj 2015

Dagen före semestern

Idag är det alltså dagen före. Dagen före sol och bad. Avkoppling och värme. Semester.
Så snygga tycker jag - vill ha!
finns hos shoesamami 

En hel del ska bli uträttat idag, packa - såklart, men även städa och se att Bella kommer till mormor. Sedan ska vi även åka och beställa en studentskylt, det är visst tre veckors leverans tid på dem!!

När jag gör min lilla packning, så ska jag delge lite bra tips som man kan tänka på inför och under resan och sen under min semester kommer jag självklart att blogga lite grann, men mest aktiv blir jag nog på instagram, ni finner mig genom att antingen klicka på ikonen Instagram eller söka efter jenniferswedenborg :)

Hoppas ni får n bra dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!