fredag 19 juni 2015

Midsommarafton

Känns det inte som att det blir midsommar tidigare och tidigare för varje år?

Idag är det den 19e juni och vanligtvist brukar det väl te sig på den 22a/23e? aja världsliga saker...
Det regnar iallafall - och lär väl göra så då med, den 23e alltså. Vad hittar ni på denna underbara dag då? De flesta av er har väl åkt ut till nåt trervligt landställe med släkt och vänner? Passar på att spela kubb, grilla, låta vovvarna gå lösa osv. ?Härligt


Jag och Maken blir hemma i år, står ju mitt i packningen, så vi går upp till mamma o pappa för lite "silla-lunch" det ska bli både gott och tevligt, men inte sent, jag är så trött nu i och med det här med flytten, önskar att jag bara kunde snabbspola nu i två veckor fram haha.
Men ma ska väl passsa på at njuta även nu , annars ångrar jag mig väl sen, japp så får det bli, en promenad i regnet - vilket förde mig till tanken på att jag behöver köpa regnstövlar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!