tisdag 29 september 2015

Ikeas jul 2015

Om två dagar öppnar Ikea dörrarna för oss som älskar julen sina juldekorationer då de
packar upp allt inför julen.

Självklart har jag bokat in detta med Maken, så att jag kan vara först på plats för att titta och handla det som jag vill ha. Och jag älskar att de har så många olika stilar att välja bland. Perfekt för mig som tidigare bara har temat med guld, rött och grönt, nu kommer jag även kunna ha vitt och pastell  i vårt uterum. Så underbart!

Sen ska vi inhandla lite ute-ljus-slingor till vårat träd för snart är det dags att dekorera det inför jul oxå.
Åh vad härligt, längtar inte ni oxå lite till jul?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!