tisdag 29 september 2015

Recept: Blomkålsbiffar med tomatröra

Som jag nämnde tidigare har jag näst intill matkoma då dessa är så goda så att man gärna
tar en till, och en till och en till, ja ni fattar.

Det ni behöver är:

1 pkt riven Blomkål (jag köpte min på Ica)
1 pkt riven Ost (jag valde lagrad grevé) ta gärna en med lite smak
2 msk Parmesanost

1 Ägg

Gör så här:
Blanda alla ingredienser klicka ut i en stekpanna och bryn dem på var sida, precis som plättar. Ät fördelaktigt med en tomatröra och lite riven ost: Recept nedan:

Du behöver:
2 Tomater
4 Basilikablad
1 liten gul Lök

Gör så här:
Skär allt i mindre bitar,låt det koka upp, när det kokat fyra-fem minuter så mixa det till en röra. Klart


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!