fredag 4 september 2015

På tv i höst

Här kommer så lite tips inför tv-hösten.

Jag älskar, älskar ÄLSKAR serier! Tycker att det är kanon att krypa upp i soffan och mysa med några avsnitt per kväll.
S här kommer först ut tre serier som jag sett och verkligen kan rekommendera, de är i tre olika schangers, så jag hoppas att nån av dem kommer att passa er.

The Last Ship: (thriller)
Världens befolkning har drabbats av ett dödligt och smittsamt virus, det blir upp till besättningen på ett flotta-fartyg att rädda de som räddas kan samtidigt som de bestrider andra hot både utifrån och inifrån. (ps. i rollerna kan vi bla se Eric Dane från Greys Anatomy).

Fear the Walking Dead: (skräck)
Handlar om just "The Walking Dead" fast lite innan, just vid utbrottet. Vi får följa en familj med deras problem och lösningar inom familjen och hur de ska överleva från zombiesarna.

Devious Maids: (komedi-thriller)
Har jag tipsat om denna innan? Aja, det är iallafall Eva Longoria (Gaby från Desperate Housewifes) som är med producent till denna käcka goa charmiga thriller-komedi. Den handlar om de som arbetar i de fina husen, och vi får följa dem genom komplotter och andra makabra upptäckter i deras yrke - och det handlar alltså inte om städning då...

Vad jag däremot ska se är
Mistresses och Suits, så recensioner om dem kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!