lördag 19 september 2015

Vackra nagellack!

Vi var och handlade lite igår och jag fann dessa tre nyanser hos Loréal som jag bara inte
kunde motstå!

Nr 005 Vendome Pearl, nr.101 Opera Ballerina och nr. 201 Rose Paradis hos Loréal. 


Jag önskar nästan att jag kunde ha alla tre på mig samtidigt, men jag får hålla mig. Idag ska jag fixa naglarna, så det får bli nr 101, Opera Ballerina. Det passar perfekt för min tilltänkta kväll med ostbricka och en outfit bestående av raggsockor och mysis.
På instagram visar jag upp resultatet sen :)

psssst! har du inte instagram? eller hittar du inte mig? sök på jenniferswedenborg så kommer jag upp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!