lördag 19 september 2015

Lite Lördagsbetraktelser

Kom på igår, har missat att köpa fredagsblommor på två veckor nu. Kanske är det för att vi
har så mycket att göra just nu?
Det har varit otroligt mycket med trädgården, då de förra ägarna inte ens la två pinnar i kors för den.
Vi har tagit ner en vägg och tapetserat två rum. Nu äntligen står snart min walk-in closet klar och jag älskar den redan!

Sen tar det ju även tid att bo in sig. Vissa saker passar inte helt enkelt på sin först tilltänkta plats och man får rotera lite i skåpen. Men det kommer, jag får helt enkelt låta det ta tid.
Sen om det dröjer några veckor innan jag kan köpa fredagsblommorna, så gör det inget.

Idag skiner solen här, så jag ska passa på att vara ute i solen, idag ska vi plantera vårlökar!
Självklart lägger jag upp lite tips runt detta sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!