måndag 5 oktober 2015

Försmak av Halloween

Idag har jag börjat pynta lite smått inför Halloween.

Ja, jag håller med, det är lite tidigt är, men det är så trist att inte ha nåt kul framme. Sommargrejerna är ju nerpackade nu, så då är det mysigt med lite läbbiga prylar haha!

Dessa är inköpta på Överskottsbolaget och pumpan är lite rolig då den skiftar i färg på ljuset. Skojsigt värre.
Well, well, i år bor vi ju som sagt nära Göteborg (Love it) och det kommer definitivt bli en tripp till Lisebergs Halloween satsning.

Jag är löjligt rädd för allt som rör spöken, zombies, vampyrer. Så, varför sa jag då dit? För att det är roligt! Ibland är det ändå lite kul att bli rädd. Ibland. Aja, får se om jag vågar mig dit :)

1 kommentar:

  1. Bor också nära Göteborg så det får kanske bli en tripp till Liseberg. Själv längtar jag till julen och allt det myset, men först får vi fira Halloween. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!