måndag 5 oktober 2015

Lite höstmys inhandlat

Häromdagen var jag och grannen iväg och shoppade loss lite grann. Sånt är farligt haha.Det var en jätterolig affär med allt möjligt och jag fyndade en hel del.
Ljus, plädar, och just ett par kuddar, köpte jag . Men det fanns ju så mycket mer där - så dit lär jag åka igen :).

Här ser ni i vår mysfåtölj med en super mysig kudde som verkligen passar in i vårat vardagsrum. "Warm and Cosy" så himla perfekt text.
Jag älskar att sitta där vissa kvällar och ha brasan sprakande bredvid mig och bara lyssna på lite lugn musik, så himla härligt!

*Tavlan och kandelabern är från Chilli - Fåtölj från Ikea.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!