fredag 9 oktober 2015

Hemligheten är ute

Nu kan jag inte hålla mig längre!

Igår avslöjade ju jag att jag skulle berätta en hemlighet - vad jag har hållit på med den senaste veckan.

Vi har köpt en valp.


Ända sedan Doris (ni vet Primadonnan) gick bort (jag har inte kunnat skriva så mycket om detta då jag fortfarande är väldigt ledsen) i våras så har tankarna om två hundar som är bästisar alltid funnits där.

Det var ju därför vi köpte Bella, så Doris skulle få en kompis.
Men, Doris sjukdom (skelettcancer) gjorde henne sjuk snabbt och vi fick ta ett snabbt beslut som satte hela familjen i en enorm sorg. Och Bella vart ensam.

Så igår kom det hem en söt liten sak, en blandis till. Och vi äskar henne så mycket. Och det bästa av allt, hon och Bella kommer så bra överens!
Den lilla underbaringen heter Molly. Välkommen till oss Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!