söndag 18 oktober 2015

Valpen vilar och jag filar...

Jag funkar inte under press /stress. Jag slår liksom bakut.

Just denna vecka har vi en massa som behöver göras, jag har ett helt papper med idéer på blogginlägg men inget händer.
Det är nog för att det är lite för mycket just nu. Mycket av allt.

Många små grejer som ska fixas på huset, för mycket vaken tid (valpen vill inte gärna sova då jag vill sova) och för mycket av idéer i huvudet. en är det ju det hela med vardagen oxå..
Ändå händer inget, jag får ingenting gjort.
Förhoppningsvis (om jag känner mig rätt, så är det så) är det bättre imorgon.


Det är nog lika bra att ta en tidig kväll, vare sig valpen vill eller inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!