tisdag 26 januari 2016

En härlig dag

Så har nästan hela januari gått förbi  utan att jag ens sneglat åt mitt nyårslöfte. Det börjar ju
bra.
Aja ingen idé att piska sig själv för det.

Idag känns det som om våren är på väg. Solen skiner på en klarblå himmel, fåglar kvittrar och det rinner från taken.
Maken och jag passade på att ta en lunch-PW och det var inte helt fel!
Vi tog en prommis mot slussområdet och tog oss en paus och kikade på de fartyg som skulle ta sig igenom, det är alltid lika mysigt tycker jag.
Sen fortsatte vi en bra bit bara för att det var å härligt att höra gruset under skorna, ibland gör det där lilla så mycket.

Väl hemma vart det en nyttig lunch med fröknäcke och avocadosmoothie (receptet kan jag lägga upp till imorgon), och jag var hungrig som en varg så nån bild hanns helt enkelt inte med hihi.
Skönt iallafall att ha kommit igång med mina PWs :) en bit på vägen till ett sundare liv :)

1 kommentar:

  1. Ja visst är det mycket lättare att ta sig ut när det är ljust. Och framför allt när det inte är iskallt!
    Hmm, slussområde? Nu blir jag nyfiken på var du bor!
    Tisdagskram till dig

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!