måndag 8 februari 2016

Utvärdering av Melodifestivalen del 1

Idag var det en väldigt regnig måndag. Grå, blåsig och tråkig, så jag har haft lite "test-
kitchen" och gjort olika sorters fröknäcke- som är så poppis just nu.
Självklart ska jag lägga upp det bästa receptet !

Helgen var ju glittrig - såklart! Det var ju Melodifestivalen!!
Men av någon konstig anledning hafe jag missat att den började denna helgen - konstigt me tanke på att jag alltid annats har både stenkoll och nedräkning till det, hm.
Som tradition hade jag en konversation med mina närmsta vänner - av de som gillar mello, angående låtarna, kläderna och annat under programmet- alltid lika skoj.


Melodifestivalen del 1 Recension:

Vi kom fram till att;
Låt nr 1:med Samir och Viktor var en riktig sommarhit!
Låt nr 2: Mammans vaggvisa, urrrrk
Låt nr 3:Cowboyinspirerad, men sjöng hon "I am Horny"?
Låt nr 4: Rappkillen verkade inte ha taktkänsla överhuvudtaget, stackarn
Låt nr 6: Ja alltså, frö Anna Book var ju diskad, En kille med sug i blicken och pluspoäng för munspelet- yum!
Låt nr 7: Låt nästan lika som artistens låt förra året...

I övrigt idag gjorde jag även en smarrig lasagne som vi ska äta ikväll, mums :)
Sen avslutar jag nog dagen i tvsoffan med litle serier - och fröknäckemacka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!