fredag 4 mars 2016

Våren mode

I år gäller tre saker när man pratar vårmodet.

Romantisk Hippie. Spets och Hud.


De långa klänningarna håller i sig, tur för mig som just börjat gilla dem.

På byxfronten en är det såklart jeans, i alla former, tvättar och färger. Däremot är det en längd som sticker ut extra och det är de jeans som slutar vid ankeln, eller nån decimeter ovanför ankeln.

Spets - håller fortfarande i sig. På gott och ont. Här har jag en fot i varje läger haha.
Och sen är det det där avslappnade, nästan bohemiska modet, romantisk hippie, med sköna kjolar, volanger, trasiga jeans, off-the-shoulder tröjor, spets(hah), blommor och läder accessoarer.

Sen vad gäller färger så ska man tänka glatt, ljust och fräscht. Som alltid på våren kan jag tycka.

1 kommentar:

  1. Åh vad jag längtar till våren nu. Och till att köpa nya vårkläder.... men det jag ser i affärerna är mycket murriga färger fortfarande. Mossgrönt, rostfärgat och senapsgult. Borde de inte ha fått fram vårkläderna nu?
    Hoppas du får en bra vecka!
    Kram

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!