måndag 11 april 2016

Nu kommer vårvärmen - tack!

Ok. Det har varit en riktig tråk-vecka förra veckan. Grått väder, kallt och blåsigt, usch. Sen åkte Maken iväg på en lång-kurs.

Då veckan var riktigt sådär super-duper-tråkig så var motivationen på minus. Inget hände här hemma, i princip. Pilatesen lyste med sin frånvaro, så även både dammsugare och skurtrasa. Sen kom kolhydraterna in i tv-rummet på kvällarna. bläää.

Meeen

Nu är det ju sol och blå himmel ute, nyheterna utlovar 14 grader idag. Så.
Idag blir det en långpromenad med vovvarna i skogen, kanske får jag syn på lite vitsippor *hoppashoppashoppas*, om så är fallet, lägger jag nog upp en vårig bild på instagram (ni hittar mig genom att söka på jenniferswedenborg eller #hemmalivsbloggen .Därför, nu blir det ändring! I veckan kommer det läggas upp nyttiga paleo/lågkolhydratskost recept, lite träningstips *pepp pepp* Och så sätter jag igång i trädgården och fixar och donar! 
Välkommen du soliga vår

*bilder tagna för någon vecka sedan, men åh så magiskt vackra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!