tisdag 5 juni 2012

Sommarfest´s Klänningen hittad!

Bild ifrån märket
Love Forever
Yes! Jag har hittat den!
Inget mer spring i affärer efter den rätta, inget mer velande.
Äktenskapet räddat då jag nu inte behöver fråga:
-"hur ser jag ut i denna?" , "ser jag tjock ut i det här" , "får denna fram min solbränna eller inte?". osv. Frågor som verkligen Maken avskyr. haha, han är nog inte ensam om det.

Men nu har jag iallafall hittat klänningen av sommarklänningar.
Den kommer att passa på väääldigt många av de fester-picknickar-sommarkvälls-tillställningar, eller helt enkelt, mysiga promenader på djurgården, i stan eller på sonens skolavslutning. Yes!

Och just nu finns den på REA! Hos Nordljus, åh sikken tur man har!
Klänningen i sig är från ett märke som jag verkligen gillar, Love Forever, ett märke som jag varje FORMEX-mässa ser fram emot att se vad de har i sin vackra (alltid lika vackra) kollektion.
De är snygga, bekväma och helt, helt underbara.
Och just nu ska jag pipa in på deras sida och förhandsboka en tunika/klänning Vanessa, i alla de färger som den kommer i. Svart, ash rose och elderberry :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!