söndag 1 juli 2012

En blogg för bil-intresserade

Kanske Maken, Sonen, Bror din eller varför inte dig själv?

Nu i dagarna kommer jag officiellt att avslöja en ny blogg som jag kommer att lansera.
Självklart kommer jag att behålla Hemma-liv´s bloggen! 
Men detta är för att jag har fått massor med mail via den sajt jag gör, där de läsarna gärna ser en blogg.

Så självklart ställer jag upp.
Det kommer att bli en massa bilreportage, motorsport, tips och trix - tja allt som rör bilar och trafiken helt enkelt.
Bland det första jag kommer att lägga upp blir lite tips om hur man dämpar åksjuka. Perfekt nu i semester-pendlar-tider.

Mer om detta imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!