måndag 26 november 2012

Balkongfix

Så har man fixat till lite grann på balkongen - idag med. Man får passa på när vädret tillåter :)
Idag vart det upp med lite "granris" vid soffan och en gran-tomte.(beskrivning hittar du här) Lite sött.
Mja balkongen tillbringar ju inte jag så mycket tid på under vinterhalvåret - men några av mina gäster röker fortfarande(försöker ju febrilt få dem att sluta - utan framgång) och jag vill ju gärna att de ska ha lite fint och mysigt de med.
Ja även fast jag är medveten om att ifall jag inte gör det mysigt där ute så kanske de inte röker lika mycket... hehe.. aja. nästa vinter kanske.

Nåväl, det börjar ju dra ihop sig till första advent och jag ska ta och göra lite småpyssel inför detta imorgon, så imorgon blir det en massa grejer här på bloggen :)
Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!