söndag 25 november 2012

Julbelysningen

 "Hemma på vår gata i staaaan" - den meningen avskydde jag när jag var liten och satt och kikade på Tjorven och de andra på Saltkråkan.

Men så här har vi det iallafall hemma hos oss - sett utifrån.
Jag kände att jag ville se hur det såg ut, utifrån.Så jag gick ut med mobilen i högsta hugg( jaja ag vet kassa bilder blir det, men men) .
Kändes lite skumt att stå och ta kort på sina egna fönster - tur att ingen såg mig - jag måste ha sett ut som en riktig skummis hihi.

Hursom, så här har vi hos oss, murgrönor på hjärtbågar och lika stjärnor i alla fönster. Självklart kommer det fler bilder inifrån - snart :)
Nu ikväll ska vi kika på lite Merlin, en helmysig serie om den unga trollkarlen och hans liv då han hjälper Artur till tronen i Camelot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!