fredag 24 maj 2013

Fredag, det betyder helgplanering :)

Det är tråkigt det som hänt och håller på att hända här just nu i stockholms-förorterna. Bränder och vandalisering, bråk och förstörelse.
Tack och lov bor jag i en ännu ej drabbad del *ta-i-trä*, och jag önskar och hoppas att det inte kommer hit, utan att det snart blir ett slut på dumheterna.
Varför det har hänt, tänker inte jag ge mig in på - ingen idé att spekulera i det, det känns rätt klart om vad det är. men men , förhoppningsvis avtar det nu.

Lite roligare är iallafall vad som händer "hemma på min gata", jag ska ställa till med ett litet Pink Party.
En liten fest för några väninnor, som går i rosa toner - mest för att det började med att vi skulle smaka av lite olika roséviner, sedan har det byggts på därefter.
Tapas, vinlotteri och balkonghäng var det som snabbt kom upp på "to-do" listan inför festen.
Nu imorgon drar det igång. - Så inför detta, ska jag skriva ihop en liten "party-planning-guide", hur man enkelt - med enkla men, kan få till en supertrevlig fest utan att stå med tom plånbok eller raserat hem. :)

1 kommentar:

  1. Vilken kul ide´med pink party! Kan tänka mig att ni får kul. kram Nilla

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!