tisdag 23 juli 2013

Att ta kort på sig själv...?

hur tar man ett bra kort på sig själv?
Ibland är det svårt att vara bloggare...
Det här med att ta kort på sig själv... Hua va svårt!!Idag har jag en sån där hemma-mys-dag, vädret är ju inget att hurra för, så jag tänkte nu ta och spendera lite tid i köket.
Innan det tänkte jag visa upp min lilla mys-stass. En oversize tröja, mina svarta jeans från kappahl och mitt underbara armband som jag fick på förra bröllopsdagen utav Maken.

Bilden då? jaaa, bättre än så där vart det inte. Hur gör ni när ni tar kort på er själva? står jag vid en spegel och ska ta, så tar ju mobilen upp halva bilden iallafall, datorn - verkar inte heller vara optimalt (ser ju beviset hära) så, HUR GÖR MAN?! ack dessa blogg-problem man har, hihi.
Skriv gärna en kommentar hur ni gör för att "fastna" på bild :)
Jag tar tag i matlagningen under tiden :)

2 kommentarer:

  1. Det där med att fasta på bild är inte enkelt. Jag har fördelen med att ha en tonårsdotter som hjälper till och fotar. Jag har funderat på att skaffa mig en fjärrutlösare, har sett att många använder det. Liza

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi, hmm, man kanske ska truga sonen till det :) *tåls att tänka på*
      oftast fotar jag med mobilen eller datorn, men man kanske ska införskaffa nåt från de högre hyllorna...
      Tack för tipset med fjärris, ska kolla in det :) (efter jag har testat att muta ungarna)

      Radera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!