tisdag 23 juli 2013

Kunde inte motstå suget..

Idag har det varit väldigt blåsigt - och faktiskt kallt, för att vara i juli. Långbyxor och tjocktröja på.
Så nu när vinder viner utanför fönstret och fullmånen snart klättrar upp på himlavalvet, kunde jag inte motstå längre. Koppen med varm choklad.
Varm Choklad med vispad grädde, mini marshmallows och polkagris-kross...mmmm

Oftast när jag lägger upp bilder här på bloggen, lägger jag även upp dem på fb, mest för att se vad folk kommenterar osv, vad de säger, tycker och tänker. Men den här bilden får jag nog hålla för mina kära blogg-läsare, annars blir det nog ramaskri, folk tycker ju att jag redan är så pass jul-tokig som det är, ingen ide att spä bensin på elden, så att säga...
 Nä nu blir det mys i soffan, med lilla primadonnan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!