fredag 19 juli 2013

Sommarkvällens promenad

En sak jag älskar med sommaren är kvällspromenaderna. Ljumma ljuvliga vindar och lite grus under skorna. Och sen tystnad, förutom någon liten fågel som kvittrar.
Ja, det och Doris små tassar mot marken. Underbart.
Däremot är ju inte Maken så glad i att jag älskar dessa sena promenader, så då han hade annat för sig idag (med tanke på att det var hans födelsedag), så tog jag med mig bonusdottern på kvällens lilla tripp.
Ibland är det härligt att bara vara ute och vanka, prata om allt och inget, högt och lågt. Det är balsam för själen.

Imorgon blir det lite städning, har planerat att göra om ett badrumsskåp åsså, vi får se hur långt jag kommer, eller om det blir en långpromenad istället, haha.

1 kommentar:

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!