torsdag 10 oktober 2013

Fotoutmaning för Rosa Bandet; J - Jul på Ikea

Utmaningen idag var alltså J.Först tänkte jag , Jag. Jennifer - ego som man är, haha, men så vart det en liten shoppingrunda till outlet istället . Då passade jag på att ta lite bilder av julpyntet som just nu håller på att packas upp på Ikeas hyllor...
Så här är lite utav det som finns, men det kommer upp mer, mycket mer - stay tuned ;)

Detta är ju som jag nämnt tidigare en foto-utmaning för Rosa Bandet, där vi - ett gäng glada bloggare varje dag har en utmaning från A-Ö där vi skänker pengar för varje kommentar på inläggen till Rosa Bandet.
Jag ska även poängtera att för varje inlägg som sker under mina utmaningsinlägg under oktober månad, skänker jag en krona till Rosa Bandet - så kommentera i massor!

Vill ni se vilka mer som är med så kan ni kika på FortfarandeBara Sara´s blogg .
Bandet.



2 kommentarer:

  1. Hej! Såg hos Sara att du är med på utmaningen, jättekul! *haha* ego är lätt att vara, jag lade in mina barn på sina bokstäver :) lite ego det också! Jul på Ikea var toppen... alltid hittar jag en massa kul där.
    Jag kommer också länka till din sida.
    Ha en fin helg!
    kram kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Va kul! Tack!! Ja - barnen hehe, där har man två safe-cards haha, ska bli kul o se vad du lägger upp härnäst, länkar tillbaka!
      Kram!

      Radera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!