söndag 22 december 2013

Checklistan för en lugnare jul, del 3 - sista delen

Nu är vi vid sista delen av min checklista för en lugnare jul.. Om d har missat de andra delarna av checklistan och kanske har lite extra energi över så kan du ju kika på del 1 här och del 2 här.
Sen ska man tänka på att inte lägga för mycket krav på sig själv, det viktigaste är ju ändå att ha trevligt.

Det som är kvar dan före dopparedan är alltså (om du inte redan gjort det):

* Ta in och klä julgranen (jag har en i plast så min kommer in mycket tidigare, men många har traditionen att göra detta just dagen innan julafton)
* Ta fram den mat som ska ätas ur frysen och låt den tina lugnt i kylen
* Griljera skinkan
* Dubbelkolla alla julklappar

Och så återanvänder jag mitt tips från förra året:
Det viktigaste av allt är ändå - lyssna på julmusik, smutta på glöggen och njut av en lugn härlig jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!