onsdag 21 maj 2014

Sol ute, sol inne, jobb i sinne...

Idag blir det nog en varm, härlig dag. Klockan är i skrivande stund inte ens 09 och jag har redan hunnit äta min frukost på balkongen!
Helt underbart!!!
Bilden tog jag och la upp på instagram, japp - jag har skaffat det nu, så in och följ om ni vill veta lite vad jag hittar på emellan inläggen här :) Instagram
Dock blir det inte så mycke balkonghäng för mig idag, dags att städa lite då jag var upptagen igår och sedan bjuder kvällen på möten med bostadsrättsföreningen.
Imorgon kan det nog bli ett och annat mobilinlägg då jag även är på språng imorgon. Men på fredag. Ah, på fredag SKA det bli balkonghäng! *snällasolstannatillshelgenpliiiis*

* pssst, frukosten bestod utav Kesoplättar (recept här) med rostade solrosfrön och två smaker utav kesella kvarg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!