tisdag 20 januari 2015

Få motivation för träning


Januari är den månad då det köps flest gymkort


Japp även i mitt hushåll.Hur många gånger har jag tränat under januari? noll gånger. Underbart.*ironisk*

Har även du svårt att finna motivationen? PT´s säger; "starta långsamt, ta lite i taget", men det funkar inte på mig, det är liksom "all in" om det ska funka.
Så.
Nu ska det ske.
Sista veckan i januari, då drar jag igång. Alltså nästa vecka.

Nu tänker du, "suck - hon skjuter det framför sig IGEN" men näe så är det inte, jag ska förbereda här hemma, så att det är städat och fint,, så jag inte kan använda det som skyll - att behöva fokusera på hemmet istället för träningen.

Så.
Nu ska det ske, häng med :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!