onsdag 21 januari 2015

Lets dance 2015

Alltså, jag har inte varit ett fan av tvprogrammet Let's Dance på tv4, men årets säsong kan nog få mig att ändra mig.

Medverkande i Let´s Dance 2015

Än så länge är Nanne Grönwall (som är lite av min favorit), Marie Serneholt, Jenny Strömstedt (som jag verkligen gillar som programledare och för hennes medverkan i ett annars lite småtråkigt program, på spåret), Ingemar Stenmark och Jonas Björkman med enligt kvällstidningarna.. Nu återstår bara att få se vilka fler det blir :)

I år är det tio års jubileum för programmet,så i år blir nog året jag kikar. sent ska syndaren (jag) vakna...

Men det är samtidigt många program på tv i vår som jag verkligen kan rekomendera... The walking dead, Game of thrones,Vikings, En clown till kaffet, Arga snickaren VIP och såklart, Melodifetivalen, (ooops höll ju nästan på att glömma den!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!