fredag 27 februari 2015

En inblick i vardagsrummet

Det var länge sedan jag skrev om inredning.

Ni vet ju vid det här laget att jag har lite av min egen stil, som jag kallar Glamour-Cottage. 
Hur förklarar jag den bäst?? Jag gillar att blanda gammalt med nytt utan att något er trasigt  ut, Mycket vitt. Antikt med inslag av modernt.

Ungefär som på bilden, den visar en liten del av mitt vardagsrum. 

I helgen kommer jag att lägga upp  lite fler bilder från mitt vardagsrum, då vi just nu håller på att möblera om. Vi har nämligen en vinter-möblering och en sommar-möblering...
Kolla gärna in lite senare i helgen och kommentera vilken möblering du gillar mest!

*
 "Brasa"från Rusta, sekretär - gammal, tavla och skål från Chilli, lysande bollar och fäll från Rusta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!