lördag 21 mars 2015

Mot Göteborg

Det får bli ett litet mobilt inlägg idag, så jag ber om ursäkt om det inte ser ut
riktigt som det brukar.

Idag ska jag till Göteborg,  som ni vet sedan tidigare älskar, älskar,  ääälskar jag den staden!
I skrivande stund sitter jag på Arlanda,  för att ta flyget ner och väl där, så är det dags för lite äventyr och hemligheter och såklart träffas lite med in a underbara svägerskor! !

Det är tråkigt att höra om allt rabalder som sker i Göteborg just nu, hoppas de får ordning på det, tack o lov så kommer jag o tjejorna hålla oss en bra bit därifrån.
Ja just ja äventyr och hemligheter. ... Jag lovar - jag berättar snart....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!