söndag 1 mars 2015

Serier om Stalkers Dokumentär-Fiction

Jag är helt hänförd av dokumentär-tv-programmet Stalkers.
Tänk att det finns så många där ute som inte kan ta ett "Nej", som inte kan låta folk få vara ifred.
Vad hemskt att vara i en sådan situation där man varje dag måste se sig över axeln och oroa sig, att vara rädd när man svara i telefon. Näe usch .
Jag tycker det är bra att ett finns dokumentär-tvprogram som  just detta, som gör att vi allmänheten, får lite mer insyn och koll på detta och kanske kan man stoppa några från att göra en annan människas liv ett helvete.

Däremot kollar jag inte på efterlyst. Tycker att det kan komma för nära, ibland vill jag bara få "lulla runt" här i förorten och inte veta vilka hemskheter och hemskingar som finns runt knuten.

 Pssst. Nu har det även kommit en bra serie som också handlar om stalkers, den heter just "Stalker" och är en fiktiv serie.
Ruskig men bra :)


Är det bara jag som tycker mig se en likhet i de två seriebilderna?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!