lördag 11 juli 2015

Våran grill...

Hitta rätt grill 
Ja, det tog lite tid och lite efterforskningar, men efter en heldag ute på jakt, kom Maken hem med en grill.Självfallet med gasol, som stod på min önskelista. Det vart en Weber Spirit

Weber tycker jag är ett bra märke med bra kvalitet och jag betalar hellre lite mer för bra kvalitet än mindre för kvantitet.
Den ligger i sin prisklass någonstans i mitten, inte en ÖoB-billig gå-sönder-efter-en-grillnings-grill utan mer en som kan stå några år innan utbyte blir på tal.
Så. 
Skönt med en grill, nu ska jag bara gräva fram alla mina grillrecept, så ska vi snart få fart på den :)


Gasolgrill 
Psssst! vill du oxå kika bland mina grillrecept? kolla häääär eller klicka på grill i etikettsmolnet till höger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!