onsdag 19 augusti 2015

På tv i höst

Hösten ska visst bli en förlängning av sommaren, dvs regn och rusk i massor, så jag har
kollat upp vad som kommer på tv i höst.Vilka serier jag kommer att följa och vilka program jag inte vill missa.
Vilka kommer ni att pricka in i kalendern?
Så mycket bättre - artisterna där är i år Lisa Nilsson, Niklas Strömstedt, Miriam Bryant, Andreas Kleerup, Jenny Berggren (ace of base), Ison&Fille och Sven-Bertil Taube. Hehe man ser vilka jag ser fram emot ;)
Sen kommer jag att se en favorit i repris, "Greys Anatomy".

Utöver det så är ju Halv åtta hos mig tillbaka med nya avsnitt, Fångarna på fortet (som jag vanligtvis tröttnar på till slut) och Idol...
Till de sena kvällarna blir det såklart lite Falling skies och Walking dead - samt den nya  spin-off serien till den sistnämnda Fear the walking dead

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!