onsdag 28 oktober 2015

Maskeradkläder för hunden

Mina små pälsklingar gillar faktiskt att ha lite kläder på sig. Alla vovvar gillar det inte och man ska verkligen inte tvinga dem, men det började med att det var kallt ute och numer kan de ibland ha en fintröja på sig när vi vill vara lite festliga.
Och nu kommer ju maskeradernas maskeradhelg snart - Halloween och självklart har jag kikat runt lite.

Perfekta hundutstyrslar till Halloween!

Det såg ju relativt enkelt ut att måla med vit make-up färg på en korthårig svart vovve - ett läskigt skelett - kul! (undrar dock hur länge det sitter så fint innan det "smudgas" ut)
Nalleklädseln tyckte jag var supersöt, men kanske lite meckigt, men helt ärligt, så ska jag nog minsann hitta på något till mina småtjejer!

Brukar ni klä era små pälsklingar och kommer ni "spöka ut dem" nu till Halloween? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!