onsdag 28 oktober 2015

Skräckfilms tips

Lite läskiga filmtips nu inför Alla helgona helgen vore väl bra? 

Här är min lista på skräckisar 

Tänk på att åldersgränsen för dessa är 15 år (även om en del kan tänkas ses utav yngre - i vuxet sällskap)
Klassiker är nog Scream-filmerna - de är ju bara så bra och Jag vet vad du gjorde förra sommaren - filmerna. Personligen har jag inte sett Halloween och Nightmare on Elm Street, de är gamla filmer nu, men vill man se riktiga klasiker - hör de nog hemma under den kategorin.

World War Z - En bra zombie-liknande film med snyggingen Brad Pitt

The Unborn - Är så där läskig och obehaglig som handlar m en ande som behöver leva genom ett ofött barn och vill bli fött...
The exorcism of Emily Rose - Är en generell exorsist-film, men väldigt bra gjord och får en att sitta spänd till dess slut, kanonbra.
Vi ska till helgen se en serie med skräck - Penny Dreadful så jag får återkomma med en liten recension om den är bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!