onsdag 25 november 2015

Kommande julpynts inspiration

Har ni börjat julpynta än? Jag har börjat lite smått.

Så här sen har jag nog aldrig varit med julpyntet!
Det har liksom varit så mycket annat som kommit emellan.

Men nu till helgen ska jag minsann bli klar. Nu jäklar.
Idag ska vi åka och inhandla en vit julgran till vardagsrummet. Julen där kommer att få gå i vitt, grått silver och pasteller. så fint.

Jag har iallafall blivit någorlunda klar i uterummet, med stjärnor i fönsterna och en vit (en till, ja jag vet) julgran med glitter. Det ser rent, fint och lugnt ut. Nu hoppas jag bara på att få samma tema huset igenom. Men jag återkommer med bilder lagom till helgen, för er som behöver lite pynt-inspiration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!