lördag 7 november 2015

Utmaning, Dag 7: Ljus

Precis som jag skrev på instagram, så väljer jag idag att gå lite "mot strömmen "
gällande dagens temaord: Ljus.
Jag älskar tända ljus, ljusslingor och allt som har med det att göra - helt klart, men i morse var det så vackert ljus att jag bara var tvungen att ta en bild. Sen fastnade jag på bilden å, men en selfie då och då kan jag ju bjuda på hihi.

Ha nu en fortsatt trevlig dag,  för mig blir det till att förbereda inför gästerna som kommer över ikväll, det ska bjudas på tacos och annat smått och gott.

1 kommentar:

  1. åhh då är vi lika det gör jag oxå . älskar allt me slingor ljus ljusstakar mm =) maken dock säger ja har för många vet inte va han pratar om =)
    Trevlig tisdag

    SvaraRadera

Vad rar du är som lämnar mig en kommentar. Det är kul att få höra vad du tycker och tänker!!
Ha en underbar dag!! Kram!